Adversity Often Leads To Prosperity

Adversity Often Leads To Prosperity

آذر ماه...

آذر ماه...

اینم از سومین ماه پاییز چه زود پاییز داره تموم میشه. زندگی در جریانه و کسی هم نمیتونه متوقفش کنه آدما میرن و میان همه چیز تو جریانه نباید زندگی رو به خودمون سخت بگیریم آدمای بزرگ و کوچیک با مشکلات بزرگ و کوچیک همه دارن زندگی میکنن چه از زندگیشون راضی باشن چه نباشن پس بیاین به خودمون سخت نگیریم اگه اینجوری به زندگی نگاه کنیم خیلی شادتر میتونیم زندگی کنیم. یادم رفت بگم سلام عزیزان. خوبید؟؟ امیذوارم آذر ماه خوبی رو داشته باشید. حس عجیبی دلرم و  نمیدونم چرا منتظر یه خبر یا اتفاق بدی هستم خدا کنه که چیزی نشه. البته من آدم مثبت گرایی هستم و نمیخوام بدبین باشم پس سعی میکنم فراموشش کنم. بهمن ماه امتحانای من شروع میشن و من هنوز نتونستم بشینم و درست و حسابی درسامو بخونم به خودم قول دادم از این هفته بشینم درست و حسابی درس بخونم. امروز خیلی خیلی خیلی خستم شده من دیگه باید برم بخوابم تا دیگه بیشتر از این سرتون رو درد نیوردم. از الان شب یلدی خوبی رو واستون آرزو میکنم. آرزوهای بزرگ داشته باشید. تا دفعه ی بعدی خداحافظ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: کورش کریمی ׀ تاریخ: جمعه 3 آذر 1390برچسب:رپی,آر-پی,درمان آرپی,شب کوری,درمان شب کوری,رتینیت پیگمنتوزا,رتینیتیس پیگمنتوزا,retinitis pigmentosa,rp,retinitis pigmentosa,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ من خوش آمدید. من کورش هستم امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن و همه چی روبراه باشه...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , goodnight.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM